Kategorie
Biznes

Promocja

Żeby osiągnąć wysoką sprzedaż dobra oferta nie wystarczy. Jeżeli nie chcesz sprzedawać produktów na podstawie ogromnie niskiej ceny, musisz aktywnie promować firmę jak również poszczególne produkty. 

Aktywność promocyjna powinna być mieszkanie na wielu płaszczyznach. Należy zadbać o Internet, to zasadnicze obecnie medium. Nie zapominać o tradycyjnych mediach: telewizji, radiu i prasie. Należy wziąć pod uwagę reklamę zewnętrzną: billboardy, plakaty. W niektórych rodzajach działalności warto wyposażyć pracowników w oznakowaną odzież, na przykład w polary reklamowe (zobacz: https://www.nuka.pl/polary-reklamowe). Na imprezach branżowych warto wręczać gadżety reklamowe, na przykład długopisy. Zresztą odzież z nadrukami logo – na przykład czapeczki lub t-shirty też może pełnić rolę gadżetów reklamowych. 

Aktywność promocyjna jest konieczna, bowiem na rynku w większości branż istnieje konkurencja.

Podziel się 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *