Marketing, reklama i komunikacja miejska

Tramwaje są już czymś normalnym jeżeli chodzi o miejski widok. Łatwo je dostrzegamy w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów są niemalże zobowiązani zawsze zachować przy nich szczególną ostrożność w przypadku przecinania się torów w drogą dla wszystkich innych pojazdów. Fakt, że są widoczne przez niemalże każdego, a zazwyczaj jeżdżą po bardziej zamieszkanych częściach miasta, co powoduje, że chętnie mogą być wybierane jako sposób na reklamę.

Komunikacja miejsca taka jak autobusy to jedna z tych rzeczy, które mogą się nam skojarzyć z centrum miasta. Nie małe grono z pośród nas jej używa lub używało w przeszłości. Jest popularna i dobrze dostrzegalna więc nie jest czymś dziwnym, że ludzie decydują się na ten wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci ogromnych naklejek na pojazdach.

Marketing, który używa transport publiczny jako narzędzia nie jest niczym nowym. Z reguły przybiera to formę naklejania reklam na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Widok takiego autobusu, czy tramwaju nie będzie czymś nietypowym przy typowym wyjściu na miasto ponieważ ludzie faktycznie sią decydują na taki typ marketingu.

Reklamy naklejana na tyły autobusów (tzw. reklamy busback), są dość popularną metodą reklamowania się w sposób, który daje dosyć realną szanse na to, iż ludzie to zauważą. Większość autobusów często przemierza chociaż na jakiś czas zatłoczone tereny miasta, co daje właśnie szansę, iż spora ilość potencjalnych odbiorców jadących do pracy nas dostrzeże.

 

Zobacz: autobusy reklama

Podziel się 🙂

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.